7 Eylül 2012 Cuma

Julia Child Kimdir

Julia Child

Son 2 haftadır google anasayfasına girenler eski alışılagelmiş google logosunu göremiyorlar. Bundan önceki günlerde google anasayfa logosu olimpiyatlardan dolayı sürekli o günün programını bize anımsatmak için değişiyordu.

Bugün ise farklı bir doodle ile karşılaştık. Bugün google’ye girdiğimde beni Julia Child başlıklı aramaya yönlendiren logo ile karşılaştım. Merak ettim, hem kendim hem de sizin için araştırdım.

Kimmiş Julia Child?

Amerikalı Child, zengin bir babanın kızı olarak dünyaya gelir. Evlenme yaşına geldiğinde tanıştığı zengin, yemeyi içmeye çok seven kocası sayesinde Fransız mutfağına alışır ve mükemmel yemekler yapar.

Girişimci ruhuyla Fransız mutfağının lezzetlerini kitaplaştırır. Ünü arttıkça tv programlarına çıkıp yemek tarifi verir. Amerika’ da birçok hayranı olan Julia Child 15 Ağıustos 2004 yılında vefat eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder